miercuri, 16 februarie 2011

Tort surpriza

Am vrut să fac un tort de Valentine day, surpriză pentru soţ, dar a fost un tort surpriză pentru mine.
Am facut un blat simplu de tort, care trebuia sa arate la final o inimioară drăguţă, cu dedicaţie...dar...surpriză...soţul şi cu fiica mea au mâncat blatul înainte ca eu să pot face ceva...am uitat să fac o poză să arat cu era blatul atacat...aşa că a rămas doar la faza de blat şi atât.

Blatul:
6 ouă
13 linguri zahăr
14 linguri făină
1 plic zahăr vanilat
1 plic praf de copt


...se bat albuşele...
 ..apoi adăugăm zahărul şi gălbenuşurile...
 ...făina amestecată cu praful de copt...
 ...punem compoziţia într-o tavă sau ce vreţi voi, tapetată cu făină
 ...la proba scobitorii este gata...
 ...am aşezat blatul...
 ...am sculptat şi aşa era ultima dată când l-am văzut eu...din păcate aici este finalul.



Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...