sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cremeş


Este un desert delicios, usor de facut si rapid. Partea ce mai grea este asteptarea...trebuie asteptat sa se intareasca crema...:)
Reteta o am de la nasa mea si avem nevoie:

- foaie de cremes
- o budica de vanilie;
- 6 linguri faina;
- 2 albusuri;
- 16 linguri de zahar;
- 4 linguri amidon;
- 2 litri lapte;
- 2 plicuri de zahar vanilat.

Intr-un vas se pune la fiert 1,5 l de lapte...in tip ce laptele se incalzeste amestecam ingredientele uscate (fara albusuri)  cu laptele, se adauga laptele putin cate putin sa nu se faca gogoloase...cand laptele de pe foc este fierbinte adaugam restul laptelui si amestecam continuu pana se ingroase compozitia.





 Intre timp am pus sa se bata albusurile si cand este gata crema se amesteca cu albusurile batute

Intr-o tava punem doar o foaie (daca punem o foaie deasupra si una dedesupt nu mai putem taia cu lingurita prajitura), dupa ce am luat de desupra ei tote bucatele ce se desprind. Bucatelele le punem deasupra la sfarsit.

Foaia a fost mai lunga dacat tava, iar bucata ramasa am pus-o in lateralul foii...dupa cum se vede


...adaugam albusul...
 ...punem crema peste foaie...
 Optinal se adauga frisca.
 La sfarsit se pun bucatelele pe care le-am desprins
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...