joi, 20 ianuarie 2011

Pizza


Fac pizza o data pe saptamana si pun in ea ce am prin frigider.
Daca am pofta de un anume tip de pizza imi fac timp si imi cumpar preparatele.
Aluatul il fac la ochi si in functie de marimea tavii si de preferinte este cand vrem mai subtire sau mai gros...acum am facut unul mediu.

Aluatul:
- 50g drojdie;
- 200 ml apa
- 400 g faina;
- o lingurita sare;
- 3 linguri ulei.

Apa calduta se pune intr-un vas si se adauga drojdia, o dizolv in apa si apoi pun faina si sarea.Se framanta bine pana de vine un aluat omogen, apoi se adauga uleiul si se framanta pana intra bine uleiul in aluat.
Aluatul se intinde pe tava unsa cu unt.



 ...peste aluatul intins am pus condimentele de pizza




Umplutura:
- pasta rosii;
- sunca;
- carnat;
- ciuperci;
- branza;
- cascaval;
- condimente pizza;
- praf usturoi.

Se unge aluatul intins cu pasta de rosii...
...taiem sunca... 
 ......

 ...adaugam ciupercile
 ...branza si cascavalul...
 ...cand este bine rumenita este gata.
 POFTA BUNA!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...