miercuri, 5 ianuarie 2011

Orez cu pui



Reteta o am de la mama si se face foarte simplu si repede zic eu...in 30 min poate sa fie gata, daca nu va grabiti lasati la foc mic. Are un gust bun si este foarte bun pentru copii.

Aveti nevoie:
- orez
- piept de pui
- ulei
- ceapa
- condimente: sare, piper, usturoi, pasta ardei,...
Cantitatile dupa preferinta.

 Se pune intr-o cratita ulei, dar cat sa unga fundul cratitei, apoi se adauga ceapa taiata marunt, dupa ce se caleste usor se adauga piptul de pui taiat cubulete si se lasa pana se albeste carnea, apoi se pune putina apa si condimente. Cand sunt gata cuburile de pui se adauga orezul, iar pentru ca orezul sa fiarba suficient se pune o masura de orez si 3 de apa, eu am pus asa: o jumate de cana de orez si 3 jumatati de cana de apa, iar pt ca orezul l-am facut special pentru fiica mea am pus 4 masuri de apa sa fie foarte bine fiert.


 Se pun la calit...


Cand nu mai este apa ii gata

 Pofta buna!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...